Trešdiena, 19. Jūnijs, 2024
Nils, Viktors
iPhone Android Mob
TwitterFoursquareDraugiemFacebookFlickrVimeo
Viesnīcu preces
Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta
 
 
 
 

» Ziņas

Noslēgusies portāla "Live Rīga" darbība testa režīmā

25.05.2010

Līdz ar "Live Rīga" vasaras reklāmas kampaņas sākumu noslēgusies portāla "Live Rīga" darbība testa režīmā,informēja Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) pārstāvji.

"Live Rīga" portāls testa režīmā darbojās kopš aprīļa beigām.
 

Kā norāda RTAB, portāls atšķiras no mājaslapas "www.liveriga.com", kas tika atklāta pagājušā gada novembrī, sākot "Live Rīga" ziemas kampaņu.

Portālā informācija ir publicēta četrās valodās (latviešu, angļu, krievu, vācu) galvenajās informācijas sadaļās "Look Rīga", "Feel Rīga", "Stay Rīga" un "Work Rīga".

Sadaļā "Look Rīga" ievietota informācija par aktualitātēm Rīgā, dažādām kultūras vietām (muzejiem, kultūras centriem, galerijām, izstāžu zālēm, baznīcām, dārziem un parkiem), tūristiem noderīga informācija par sadzīviskiem jautājumiem (piemēram, sabiedriskais transports, taksometri, auto un velosipēdu noma, informatīvie tālruņi), kā arī konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkošanas iespējām un ceļojumu aģentūrām.

Savukārt sadaļā "Feel Rīga" pieejama datu bāze par aktuālākajiem kultūras, mākslas, izklaides, sporta pasākumiem un citiem notikumiem. Te atrodams arī iecienītāko iepirkšanās vietu - zīmolu veikalu, tirdzniecības centru, universālveikalu un tirgu - saraksts, bet informācija par restorāniem, kafejnīcām, bāriem un klubiem - sadaļā "Dine Rīga".

Portāla sadaļā "Stay Rīga" atrodama informācija par naktsmītnēm ar iespēju uzreiz noskaidrot numuru pieejamību un cenas un veikt rezervācijas, kā arī informācija par Rīgu kā dzīvesvietu gan īsākam laika posmam (atpūta, darbs, studijas), gan ilgtermiņā.

Savukārt sadaļā "Work Rīga" ir informācija par biznesa vidi, eksporta veicināšanas aktivitātēm, investīciju iespējām, biržu "NASDAQ OMX Riga" un "Live Rīga" partneru programmas gaitā veidoto sadarbību.

Portālā iespējama arī viesnīcu un transporta biļešu rezervācija, ceļojuma un brīvā laika plānotājs, lietotāja profils, kurā iespējams apkopot sev interesējošos pasākumus, norises vietas un laiku, atvieglojot brīvā laika pavadīšanas plānošanu. Portālā izveidots informācijas meklētājs - ziņas par būtiskām norisēm Rīgā dažādās kategorijās. Plānots, ka visas būtiskākās pasākumu norises vietas (restorāni, muzeji, klubi un citas) portālā tiks atzīmētas kartē.

Kopumā portālā ir vairāk nekā 600 informatīvo vienību. Tās galvenokārt ietver ziņas par pasākumiem un norisēm Rīgā, apskates objektiem, izklaides vietām un nakšņošanas iespējām. Ik nedēļu portālā tiks ievietotas vidēji 40 jaunas informatīvās vienības, sola RTAB.

RTAB paredz, ka viens no būtiskākajiem kampaņas "Live Rīga" efektivitātes novērtēšanas rādītājiem sākotnēji būs "www.liveriga.com" portāla apmeklētāju skaits. RTAB norāda, ka kopš kampaņas sākuma 15.maijā portāla apmeklējums ir vairāk nekā trīskāršojies. 83% no visiem apmeklētājiem to skatījušies pirmo reizi. Visvairāk pieaudzis apmeklējums no Zviedrijas, Somijas un Lietuvas. Pēc kampaņas beigām tās efektivitāti paredzēts novērtēt, analizējot tūristu skaita apgrozījuma datus Rīgā.

"Live Rīga" portāla saturu veido tā redakcija RTAB speciālistu vadībā. Satura veidošanas iepirkumā uzvarējusi izdevniecība "Rīgas Viļņi". Portāla tulkošanu trīs valodās nodrošina ziņu aģentūra LETA, kas uzvarējusi tulkošanas pakalpojumu iepirkumā.

Kā ziņots, 2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums "Rīgas Tūrisma attīstības birojs". Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem - aviosabiedrībai "airBaltic", LVRA un ALTA - katram 10%.

RTAB popularizē Rīgas tūrisma iespējas ārvalstīs ar zīmolu "Live Rīga".

Kā ziņots, RTAB šogad reklāmas pasākumos plāno izlietot pašvaldības piešķirtos divus miljonus latu, kā arī pērn ietaupītos vairāk nekā 300 000 latu. Savukārt Lieldienu kampaņas radošo risinājumu un reklāmas izvietošanu pilnībā finansēja viens no Rīgas tūrisma attīstības biroja dibinātājiem - aviokompānija "airBaltic".
 

Komentārs par rakstu: Noslēgusies portāla "Live Rīga" darbība testa režīmā

Vārds, uzvārds 

Komentārs 


Drošības kods 

Aptauja

Nepareizi ievadīts lietotāja vārds vai parole!