Ceturtdiena, 12. Decembris, 2024
Otīlija, Iveta
iPhone Android Mob
TwitterFoursquareDraugiemFacebookFlickrVimeo
Viesnīcu preces
Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta
 
 
 
 

» Ziņas

Kuldīga piedāvā izstrādāt pilsētas tēlu un devīzi

06.12.2010

Kuldīgas novada Dome izsludinājusi atklātu ideju konkursu „Kuldīgas tēla un devīzes izstrādāšana”. Pētījumi pierāda, ka jebkura galamērķa ekonomiskā attīstība ir tieši proporcionāla ieguldītajiem līdzekļiem šī galamērķa marketingā. Viens no šādiem marketinga instrumentiem ir pilsētas tēla veidošana. Kuldīgas sadraudzības pilsēta Durbuy, Beļģijā caur tēla veidošanu pat panākusi pilsētas iedzīvotāju skaita palielināšanos, jo pēc labvēlīgas vides un tēla radīšanas šo pilsētu par dzīves vietu izvēlas arvien vairāk iedzīvotāju.

Kuldīga ir viena no Latvijas vispopulārākajām tūristu mazpilsētām, kurai jau kopš viduslaikiem veidojušies dažādi atpazīstamības saukļi, piemēram, „pilsēta, kur lašus ķer gaisā”, „Kurzemes sirds”, „Hercoga Jēkaba dzimtā pilsēta”, utt. Pēdējos gados Kuldīga ne tikai īpaši pievērsusies tūrisma attīstībai,bet veic ievērojamus ieguldījumus pilsētas atpazīstamības marketingā. Kā liecina neatkarīgs augstskolu pētījums par Latvijas pilsētu atpazīstamības indeksiem, Kuldīga 2010.gadā ierindojusies Latvijas atpazīstamāko pilsētu pieciniekā. Tūristi un apmeklētāji tam par iemeslu min jaunos un oriģinālos pasākumus, kādi nenotiek nekur citur Latvijā („Alekšupītes skrējiens”, „Zelta ikrs”, „Hercoga Jēkaba svētki”, „Dzīres Kuldīgā”, „Padomju šarma šovs”,„Velodiena Kuldīgā”, „Lasās malā, bānis nāk!” utt.) un kuru skaits katru gadu pieaug, kā arī Kuldīgas vecpilsētas atdzimšanu un marketinga instrumentus, caur kuriem pilsēta kļūst arvien romantiskāka un populārāka. Tomēr Kuldīgai līdz šim nav bijis savs logotips un sauklis,- devīze. Tāpēc šai sakarā tiek rīkots atklāts ideju konkurss par Kuldīgas tēla un devīzes izstrādāšanu. Tas ir konkurss par visatbilstošāko, vizuāli un saturiski ietilpīgāko Kuldīgas logotipu un devīzi. Tiem jāveido vienots un pievilcīgs tēls Kuldīgai kā atpazīstamam tūrisma galamērķim starptautiskā kontekstā. Kuldīgas tēls un devīze ir īsi un konkrēti atspoguļotas Kuldīgas iespējas un savdabība salīdzinājumā ar citām Baltijas jūras valstu pilsētām. Konkursā var piedalīties ikviens interesents. Konkursa darbus vērtēs konkursa komisija, kuras sastāvu apstiprina Kuldīgas novada Dome. Piedāvājums konkursā tiks vērtēts pēc vairākiem kritērijiem: Kuldīgas tēla un devīzes izveides idejas oriģinalitāte un inovācija, Kuldīgas tēla un devīzes izveides potenciāls piesaistīt pilsētai viesus un tūristus, piedāvājuma lietderīgums ilgtermiņā un funkcionālisms. Prēmiju pieejamais
balvu fonds ir Ls 2000. Konkursa nolikuma kopijas un tam pievienotos dokumentus var saņemt Kuldīgas novada Domē Apmeklētāju pieņemšanas un informēšanas centrā, Baznīcas ielā 1, Kuldīgā, LV-3301, 1.stāvā darba dienās no 8.00 līdz 17.00. (piektdienās līdz 16.00) līdz 2010.gada 23.decembrim plkst.12:00.


Konkursa nolikums elektroniski pieejams vietnē "http://www.kuldiga.lv" www.kuldiga.lv izvēlnē „Paziņojumi”:"http://www.kuldiga.lv/index.phpart_id=2193"http://www.kuldiga.lv/index.php?art_id=2193
Konkursa komisija iesniegtos konkursa darbus izvērtēs līdz
2011.gada 27.janvārim. Jautājumu gadījumā par konkursu lūdzam
zvanīt Kuldīgas Tūrisma attīstības centra direktoram Artim
Gustovskim, 63322259, mob.t. 29262583.


MBA Artis Gustovskis
KULDIGA TOURISM
DEVELOPMENT CENTRE
Manager
Baznicas 5, Kuldiga,
LV-3300, Latvia
T./F.: +371 633 222 59
Mob.: +371 29 26 25 83

Komentārs par rakstu: Kuldīga piedāvā izstrādāt pilsētas tēlu un devīzi

Vārds, uzvārds 

Komentārs 


Drošības kods 
Rotaļas
Nav neviena sludinājuma.

Aptauja

Nepareizi ievadīts lietotāja vārds vai parole!