Trešdiena, 5. Augusts, 2020
Osvalds, Arvils
iPhone Android Mob
TwitterFoursquareDraugiemFacebookFlickrVimeo
Viesnīcu preces
Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta
 
 
 
 

Jocīgas lietas par lidošanu un lidostām

piektdiena, 9. oktobris (2009)   

Skatīsimies patiesībai acīs, kad izmantojam lidmašīnas, dažas lietas ir perfekti nostrādātas, bet dažas – ļoti muļķīgas. lidmashina

 

Instrukcijas

Pie katra pretējā sēdekļa var atrast avārijas instrukciju. Diez vai pati aviokompānija to ir izlasījusi. Pašās beigās ir teikums – „Ja nevari šo izlasīt, jautā pēc palīdzības”. Ja es neprotu lasīt, vai neredzu, tad kā es varu zināt, ka man ir kādam kaut kas jājautā? Līdzīgi, kad saka : „ Ja nedzirdi šo paziņojumu, lūdzu jautā pēc palīdzības un paskaidrojumiem. ” Vai nav muļķīgi?

 

Veikali Kādēļ lidostā ir čemodāni veikals? Ja jau cilvēks tik tālu ir ticis, viņam noteikti vajadzētu jau vienam vai vairākiem būt!

 

Jostas Kad lidmašīna sāk kustēties visiem ir jāpiesprādzējas. Stjuartes nāk un pārbauda katru, vai visi ir piesprādzējušies. Visvairāk negadījumu lidmašīnās notiek tieši šīs pārbaudes laikā (visbiežāk, ja kādam tieši šajā laikā vajag uz tualeti). Stjuartes cenšas palīdzēt, bet bieži vien (vismaz ASV) par to tiek iesūdzēti un aviokompānijai tas izmaksā veselu bagātību.

josta

Vienīgais risinājums šeit varētu būt – pasažieriem iepriekš jāparakstās, ka , ja atstāj savu vietu brīžos, kad obligāti ir jāpiesprādzējas, viņi atbild paši par savu drošību.

 

Cenas Var vēl saprast, ka jāmaksā paaugstināta cena par alkoholu un ēdienu, bet dažas aviokompānijas, jau iekasē par sēdekli pie loga un pat par ūdeni.

Komentārs par rakstu: Jocīgas lietas par lidošanu un lidostām

Vārds, uzvārds 

Komentārs 


Drošības kods 

Aptauja

Nepareizi ievadīts lietotāja vārds vai parole!